Манекенка во дизајн на Стефанија Насеска; извор: Lotus Design Store |
„Лотус Генерација“, за еден кат погоре и за де-
сет квадратни метри поголемо.
Иако катчето не се наоѓа на идеалната локација којашто може да го намами окото на купувачите жедни по оригинална облека - крајното крило од вториот кат е резервирано за кино-фанатиците и куглачите, сепак обидот да се креира еден пого-лем изложбено-продажен центар кој ќе претста-вува „мини“ Мека со балкански дизајни е топло добредојден. Просторот сега претставува дом
на седумнаесет дизајнери од Македонија и по-блиските држави кои својата креативна сила ја насочуваат во дизајн на облека, накит и инова-тивен мебел.
Кога станува збор за нов проект од ваков вид во нашата држава, првото прашање кое се поставува од страна на секој е: „Има ли навистина оваа идеја иднина?“ Сопственичката на концептуалното катче, Анита Гај, тврди дека има. Според неа ваквите продавници се најдобриот начин за промоција и продажба на што поголем број домашни дизајнери бидејќи онлајн-шопингот кај нас е сѐ уште никулец, а во другите салони дизајните не
ја добиваат почитта што ја заслужуваат.
„Се давиме во океанот на производи од Кина и светски брендови за масовно производство кои засега се единствениот престиж што може да си го дозволи просечниот Македонец. Сметам дека е време македонската авангардна елита да почне да купува македонски дизајни бидејќи со тоа не само што ќе го редефинира “македонскиот престиж“, туку и ќе ги поттикне младите креатори
да се посветат на подобар квалитет и оригинален дизајн.“ - додава Гај.
Дел од атмосферата при отворањето на концептуалното катче; извор: Lotus Design Store |
Но, на крајот од краиштата, она што е битно е дека концептуалната продавница - била покрај куглана или не - го виде светлото на денот, а од грешките постојано се учи и се подобрува.
No comments:
Post a Comment